Nejčastější dotazy

  1. Na jak dlouho si službu sjednávám a jak za ni budu platit?
    Službu Chytrý servis si sjednáváte na 1 rok s automatickým prodloužením. Pokud byste nechtěli pokračovat, smlouvu vypovíte před sjednáním na další rok. Za využívání služby platíte měsíční poplatek.

  2. Pokud se rozhodnu smlouvu vypovědět, termostat Tado mi zůstane?
    Ano, zařízení jste si koupili a zůstane vám. Vypovězením služby Chytrý servis přijdete o pravidelnou kontrolu kotle a prémiové funkce Auto-Assist. Ty si ale můžete v aplikaci objednat přímo od Tado. 

  3. Co všechno proběhne během první návštěvy?
    Provedeme servis kotle a nastavíme termostat. Tzv. gateway potřebujeme připojit síťovým kabelem k routeru. Trvá to většinou 60-90 minut, ve výjimečných případech o něco déle. 

  4. Pokud nemám kotel od vás a je stále v záruce, ovlivní ji tento zásah? 
    V takovém případě doporučujeme ověřit záruční podmínky, které se vztahují na vaši instalaci. Za ztrátu záruky bohužel neneseme odpovědnost.

  5. Jak v praxi vypadá dálkový dohled nad kotlem?
    Monitoring kotle probíhá 24/7 přes aplikaci Tado 360. O případné závadě se dozvíte přímo z aplikace, ve které si nastavujete vytápění. My ke vzniklému problému uvidíme podrobnější informace a můžeme vás tak kontaktovat s návrhem řešení.

  6. Je výjezd technika a oprava v ceně služby?
    Opravy kotle nejsou zahrnuty v měsíčním poplatku.

  7. Můžu si od vás koupit termostat samostatně bez služby Chytrý servis a tedy bez měsíčního poplatku?
    Jestliže máte zájem o termostat s montáží, ale nechcete mít k dispozici prémiové funkce Auto-Assist ani pravidelný servis kotle, obraťte se na naši dceřinou firmu Prometheus.

  8. Co když si s něčím nebudu vědět rady? 
    Kromě stručného návodu Začínáme s Tado se můžete podívat na nápovědu v angličtině. V ní si jednoduše vyhledáte, jak postupovat v konkrétní situaci. Samozřejmě můžete napsat také nám.