Nejčastější dotazy
-
Na jak dlouho si službu sjednávám a jak za ni budu platit?
Službu Chytrý servis si sjednáváte na 1 rok s automatickým prodloužením. Pokud byste nechtěli pokračovat, smlouvu vypovíte před sjednáním na další rok. Za využívání služby platíte měsíční poplatek. -
Pokud se rozhodnu smlouvu vypovědět, termostat Tado mi zůstane?
Ano, zařízení jste si koupili a zůstane vám. Vypovězením služby Chytrý servis přijdete o pravidelnou kontrolu kotle a prémiové funkce Auto-Assist. Ty si ale můžete v aplikaci objednat přímo od Tado. -
Co všechno proběhne během první návštěvy?
Provedeme servis kotle a nastavíme termostat. Tzv. gateway potřebujeme připojit síťovým kabelem k routeru. Trvá to většinou 60-90 minut, ve výjimečných případech o něco déle. -
Pokud nemám kotel od vás a je stále v záruce, ovlivní ji tento zásah?
V takovém případě doporučujeme ověřit záruční podmínky, které se vztahují na vaši instalaci. Za ztrátu záruky bohužel neneseme odpovědnost. -
Jak v praxi vypadá dálkový dohled nad kotlem?
Monitoring kotle probíhá 24/7 přes aplikaci Tado 360. O případné závadě se dozvíte přímo z aplikace, ve které si nastavujete vytápění. My ke vzniklému problému uvidíme podrobnější informace a můžeme vás tak kontaktovat s návrhem řešení. -
Je výjezd technika a oprava v ceně služby?
Opravy kotle nejsou zahrnuty v měsíčním poplatku. -
Můžu si od vás koupit termostat samostatně bez služby Chytrý servis a tedy bez měsíčního poplatku?
Jestliže máte zájem o termostat s montáží, ale nechcete mít k dispozici prémiové funkce Auto-Assist ani pravidelný servis kotle, obraťte se na naši dceřinou firmu Prometheus. -
Co když si s něčím nebudu vědět rady?
Kromě stručného návodu Začínáme s Tado se můžete podívat na nápovědu v angličtině. V ní si jednoduše vyhledáte, jak postupovat v konkrétní situaci. Samozřejmě můžete napsat také nám.